Sunday 3 June 2018

Per Himaren

Pershendetje i dashur Timo, sinqerisht te uroj suksese per iniciativen tuaj te guximeshme e patriotike. Himara eshte thesar i historise, i kultures dhe i artit shqiptar, qe mua me ka terhequr shume. Kenget jane perla te vogla te kultures dhe historise qe shprehin vlera te medh per popullin e kesaj Principate - per mua eshte principate jo treve e vogel. Te uroj suksese e se shpejti me liber te botuar, himarjotet kane nevoj te njohin vetvehten e te shkeputen nga ksenomania qe krijon vetem inferioritet dhe epigonizem, te tregojne se jane shqiptare autonome e me dinjitet te larte patriotik.

Lutfi Alia me 01.06.2018

5 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Am Afrodita nga TIRANA, i dashuri im më la për një arsye që nuk ma bëri kurrë të njohur, më bllokoi në çdo rrjet social që mund të përdorja për të kontaktuar me të. e cila më solli trishtim, u përpoqa ta kthej, por u mashtrova dy herë, derisa takova një mikun tim shumë të mirë i cili më tha se si u ndihmua nga një magjistar i mrekullueshëm i quajtur Dr Dr, pastaj i shkrova atij në WhatsApp, ai më premtoi se do të më ndihmojë dhe gjithçka do të jetë mirë në 3 ditë pasi ai bëri një magji dashurie, dhe unë bëra gjithçka që ai më udhëzoi, për ta shkurtuar historinë, për habinë time më të madhe, ish i dashuri im të kthehej tek unë pas 3 ditësh dhe duke qarë duke më kërkuar ta fal që nuk e kishte parë atë që i ndodhi, ai më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye, dhe tani ne jemi të përkryer së bashku me gëzimin dhe lumturinë, të gjitha falë Dr White, kontaktoni me të për çdo lloj magji, më besoni ai do t'ju ndihmojë të zgjidhni çdo problem që po kaloni për momentin,
    Email: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp+17168691327

    ReplyDelete
  3. Përshëndetje të gjithëve që e njoh ka dikush diku që e lexon këtë, emri im është Gabriella S nga qyteti Leicester, Angli, dua të ndaj një vepër të mrekullueshme të një magjistari të quajtur Prift Ellen, burri im dhe unë patëm një grindje që çoi në divorcin tonë, por kur ai më la një pjesë e imja u largua me të dhe unë isha i trishtuar dhe qaja gjithë ditën dhe natën, po kërkoja diçka në internet kur pashë njerëz që dëshmonin për punën e tij madhështore dhe vendosa ta provoja, bëra gjithçka që ai tha. të bëja dhe ai më siguroi që pas 24 orësh burri im do të kthehet tek unë, të nesërmen në mëngjes, për habinë time më të madhe, një makinë ndaloi jashtë shtëpisë sime dhe ishte burri im, jam shumë i lumtur që mund t'ju ndihmojë gjithashtu:
    * Nëse dëshironi të ktheni të dashurit tuaj.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    *Nëse keni nevojë për një magji dashurie.

    Kontaktoni atë në email: ellenspellcaster@gmail.com
    Ose WhatsApp: +2349074881619

    ReplyDelete
  4. Mirëdita, ndërsa jeni duke e lexuar këtë, dijeni që problemet tuaja janë zgjidhur përgjysmë nëse mund të ndërmerrni veprime në lidhje me to sepse ajo është një grua e fuqishme shpirtërore atje e quajtur Dr dawn acuna, të cilën e takova duke lexuar një artikull në internet, ajo më ndihmoi me një magji që ma ktheu burrin pasi burri më la për më shumë se 8 muaj, ajo bëri një magji që më ndihmoi të mbetem shtatzënë për burrin tim dhe tani kemi 2 fëmijë të bukur, tani jeta ime në martesë po shkon mirë, çfarë mund të kërkoj më shumë .... a keni problem që dëshironi të zgjidhni?

    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të pajtoheni me burrin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për të kuruar ndonjë sëmundje.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Dhe shumë të tjera, acuna e agimit do t'ju mahnitë me Fuqitë e saj të mëdha. kontaktoni atë në whatsapp: { +2348032246310 }
    Email: { dawnacuna314@gmail.com }

    ReplyDelete
  5. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo, pasi i tregova per gjendjen time ai beri cdo gje qe ishte e mundur qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, ne fakt pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri, 3 muaj me pas u fejuam dhe u martuam, nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * magjitë e tërheqjes
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtëse
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    * magji llotarie
    * magji me fat
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete