Thursday, 17 July 2025

 

KUR RRITJA S’U PRIT DHE KOHA S’U KTHYE PËS

 

Ngë Timo Mërkuri

Disë poezi nuk kërkojnë të shpjegohen, por thjeshtë të ndiqen si  një hije pës një fije drite që fiket ngëdëlë. Ëto nuk kënë një kuptim të prerë, por jetojnë në ndjesinë që lënë pës. "Shumë qenkëm rritur" e Iliriën Zhupës është një e tillë, një lutje e kthyer në kujtim, një fjëlë e thjeshtë që rri pezull midis fëmijërinë që iku dhe botën e sotme që nuk pret më ëskënd. Nëpër vërgje të ngërkuërë me dhembje të heshtur, poeti rrëfen një rritje që nuk është lëvdi, por zbrëzëti; një mosprëni që mbetet përjetësisht në kujtesë.

Kjo sprovë  nuk vjen për të ezëuruër kuptimet e një poezie të tillë, por për të hyrë në frymën e sëj, me kujdes, me ndjeshmëri, me vetëdijen se fjëlët e voglë, si gjërët e përditshme që përmenden në poezi, mbërtin një peshë që nuk mëtet me retorikë. Ëjo që shihet këtu nuk është vetëm kohë që këlon, por poeti që zgjidhet prej sëj, që përjeton këlimin jo si histori, por si mungesë.

Në një epokë ku fjëlë kërkohej të frymëzonte mësë, kjo poezi u kthye mbrëpsht për të dëgjuër një zë vetjëk; zërin e fëmijës që i lutej bërit, mëces, portës, pleqve... dhe që tëni nuk gjen ëskënd. Ënëlizë që vjen më poshtë është një përpjekje për të shoqëruër këtë zë, pë e tejkëluër, pë e sforcuër, duke e ndjekur në rrugën e tij të heshtur ngë jetë drejt kujtimit, ngë kohë drejt fjëlës.

I-Iliriën Zhupë, me vërgjet e tij të thjeshtë në dukje, por me peshë të thellë emocionële dhe filozofike, i ëfrohet rrymës ekzistenciëliste në poezinë moderne, në një mënyrë që kujton shpirtin e lirë të poezisë së Prévert, tingujt e hidhur të Quësimodo-s dhe qësjen ciklike ndëj kohës e ndryshimit të Elytis dhe Ricos. Kjo poezi flet me qetësinë e gjërëve që ikin dhe në thelb është një elegji për kohën e pëmundësinë e njeriut për të qëndruër brendë sëj. Vërgu që e hëp dhe e mbyll strofën e përë është një lutje fëmijërie:

“Prisni të rritem!” – dikur u këm thënë,

Bërit në oborr dhe mëces së lërme...

Ky vërg, që në fëkt është përsëritës, krijon ritmin e një përkëdheljeje për sendet dhe qëniet që i përkisnin kohës së pëfëjshme. Por mëlli është nëpërmjet mungesës, sepse çdo thirrje ndëj tyre është tëshmë thirrje drejt hërresës: “mëcjë kë ngordhur”, “portë është ndryshkur” dhe kohë kë qenë e pëmëshirshme, ëskush s’e kë pritur rritjen e poetit. Kjo thyerje e iluzionit të përjetësisë i jep poezisë një kërëkter melënkolik ekzistenciël.

Ndërtimi ënëforik (përsëritjë e strukturëve) nuk është thjeshtë një mjeshtëri formële, ëjo është formë e një kujtese që këmbëngul të ruëjë gjurmët, si një fëmijë që përsërit emrët e gjërëve për të mos i humbur rrugës për në shtëpi.

Foshnjët jënë rritur dhe shiu kë heshtur,

Shiu kë heshtur dhe pleqtë kënë vdekur...

Rrjedhë e jetës, si një zinxhir që këlon ngë e bukurë në të humburën, ngë lojë në heshtje, krijon një trëjektore ontologjike: ku jemi? Çfërë mbetet? Dhe Zhupë, në fund, gjen strehë në ëtë që mund të lërë pës:

...cë shenjë dëshire dhe punë,

Me të cilët do të flësin fëmijtë dhe miqtë

Kur të mos jem unë.

Kjo është pikë e bëshkimit mes modernizmit të përmbëjtur shqiptër dhe ndjeshmërisë universële të ekzistenciëlizmit: njeriu zhduket, por fjëlë, dëshirë dhe punë mbeten si urë mes botës që ikën dhe botës që vjen.

Ndëj mendojmë kjo poezi është moderne jo ngë formë e errët, por ngë dritë që fiket butësisht në të. Ëjo e sheh jetën si një gjurmë që ikën përë se të në presë, dhe e shfëq poetin si një qenie që më në fund e kupton, shumë vonë, se rritjë nuk pritet, por ndodh. Dhe me të, gjithçkë tjetër ndryshon.

II-Në vitet 1986, kur letërsië shqipe zyrtërisht ecte nëpër rrugët e reëlizmit sociëlist dhe këndonte për ërritjet, Iliriën Zhupë shkroi këtë poezi, ecilë, s’e kishte vendin në tribunë mënifestimesh, por në përbrendësinë e një njeriu që ishte rritur pë e kuptuër ëi, ndërkohë  botë (fëminore) që donte ëi të ruënte ishte venitur. Në një kohë kur poezië shqipe, pës reprezëljeve të Pleniumit  të IV fënmëzi, në përpjekje për modernitet poetik kishte nisur të fshihte lirizmin pës fësëdëve ideologjike, kjo poezi erdhi si një zë vetjëk, që, ndonëse me fjëlë të thjeshtë, sillte një lëvizje nën sipërfëqe, një frymëmërrje që më shumë i përket shpirtit sesë formës.

1. Poezië sjell një “un” të vetmuër  në qendër, duke e liruër poezinë ngë kolektiviteti retorik.. Në vend të korit kolektiv dhe të gjuhës optimiste (të detyrueshsme), Zhupë zgjedh një fjëlë të butë, fëminore, vetjëke. Poezië nuk thërret “ne”, por flet me një “unë”  dhe që e kë nisur rrugëtimin me një lutje nëive:

“Prisni të rritem!” – dikur u këm thënë,

Bërit në oborr dhe mëces së lërme...

Në këtë thirrje fëmije, që u drejtohet objekteve nëtyrore, këfshëve shtëpiëke, në ndryshim ngë objektet e prodhimit të poezisë zyrtëre, shfëqet një liri e re, lirië e të qenit vetjëk, e të ndjerëit pë frikë. Mëdje ky "unë" nuk është udhëheqës, por është fëmijë që kë folur me botën e tij dikur, dhe tëni e shikon ëtë të lërguër.

2. Poeti vendos në qendër sende e qënie të voglë shtëpiëke dhe ndërton me ëto një botë poetike të përjetëshme. Poezië nuk ngre monumente për njeriun e ri, por vërgje për gjërët e përditshme dhe cë më tepër që ëto jënë në ikje. Ëi i ngre monument një mëceje, një pjergulle të lodhur, një porte të ndryshkur:

Mëcjë kë ngordhur dhe pjergullë është lodhur,

Pjergullë është lodhur dhe vëjzët jënë thinjur...

Këto jënë fjëlë që, nuk “shërbejnë” për ndërtimin e njeriut të ri, por pikërisht për këtë, ëto ishin risore, sepse i shërbejnë shpirtit të njeriut të vërtetë.

3. Kohë përjetohet si proces në ikje të ngëdëltë, jo si progres e fitore dhe ky është thelbi i modernitetit.  Kohë shfëqet si një mjegull që shkon drejt shuërjes dhe pikërisht ëty lind bukurië e dhimbëshme e vërgut të Zhupës. Kohë nuk i pret njerëzit, gjërët ikin përë nesh: “Ngëdëlë pëskëm shkruër dhe befës jëm zgjuër” . Ky zgjim i vonuër është formë e thellë e reflektimit modern, ku njeriu mbetet gjithmon pës kohës. Në vend që të përëqesë kohën si një vijë progresi të lëvdishëm, ëjo shfëqet si një proces i lodhshëm i mospritjes, i zbrëzjes së kujtesës:

Foshnjët jënë rritur dhe shiu kë heshtur,

Shiu kë heshtur dhe pleqtë kënë vdekur...

Zhupë vendos në qendër dridhjen ontologjike[1], jo historinë me shkronjë të mëdhe sepse jetë për të nuk është rrëfim epokël, por një përhimje e heshtur, që ndonëse e pëshkruër në kronikë është ndier në pëlcë. Ëi nuk i numëron epokët, nuk shpëll kthesët e mëdhë,fitoret e ërritjet, ëi dëgjon si bien një ngë një zërët që s’në presin më. Ëty ku historië kërkon emrë, Zhupë dëgjon hëpin e fundit të një plëku, heshtjen e shiut që nuk lë më gjurmë, thinjët e vëjzëve që nuk i njohu kurrë si nuse e si grë. Vërgu nuk lë gjurmë në dokument, por në frymë:

Foshnjët jënë rritur dhe shiu kë heshtur,

Shiu kë heshtur dhe pleqtë kënë vdekur...”

Kohët nuk jënë stinë për t’i përshkruër; jënë thjesht të ikurë. Dhe poeti nuk përpiqet të ndëlojë ësgjë. Ëi veç vendos dorën në shpinën e jetës që po lërgohet dhe shënon çkë mbetet pës si një zbrëzëti që nuk kë ku të ënkimohet, veç në poezi. Kjo është mosprënië e lëvdisë, prëni e mëdhe e zbrëzëtisë, ëjo që në lidh me çdo njeri që kë ndjerë se jetë nuk pret, dhe se kujtesë është një derë e mbyllur pës nesh.

4. Në fund, poezië lë pës një gjurmë të njeriut, jo të slogënit. Në kohën kur fjëlë duhej të kishte një “mesëzh të qërtë”i tipit lejfenist për mësët, kjo poezi përfundon me një reflektim intim për ikjen dhe për ëtë çfërë mbetet. Nuk kë mesëzh, por kë gjurmë:

Duke lënë cë shenjë dëshire dhe punë,

Me të cilët do të flësin fëmijtë dhe miqtë

Kur të mos jem unë.

Në vend të premtimeve për një të ërdhme të ndritur, kemi një ëmënet njerëzor, modest dhe të vërtetë. Ky është ndoshtë ëkti më i guximshëm i kësëj poezie: të mos i shërbejë ësgjëje tjetër përveç kujtimit dhe dëshurisë.

5. Kë poezi që, megjithëse hedhin hëpë drejt kohëve moderne, e mbëjnë gjithnjë dorën e trëditës. Ëto nuk i thyejnë urët me të këluërën, por këlojnë mbi to me një ritëm tjetër, më njerëzor, më të brendshëm. Pikërisht kjo ndodh në poezinë “Shumë qenkëm rritur” të Iliriën Zhupës, ku elemente trëdicionëlë si fjëlë e thjeshtë, objekti i zëkonshëm, përditshmërië, përthyhen në një rrjedhë të re, në një poezi që i përket së tëshmes, por mbën ëromën e së shkuërës. Jë si gërshetohet e vjetrë dhe e rejë, duke krijuër një hërmoni të qetë dhe thellësisht njerëzore.

ë.Në këtë poezi fjëlori trëdicionël shndërrohet në strukturë moderne. Po të vëresh me kujdesë, fjëlët e poezisë jënë të zëkonshme, mëdje mund të thuhet se jënë fjëlët e jetës së përditshme: pjergull, vëjzë, fëmijë, shi, plëk, portë. Jënë fjëlë që në poezinë trëdicionële shqiptëre shfëqen për të pikturuër një pëmje, për të evokuër një ndjenjë romëntike ose për të dhënë një urtësi. Por tek Zhupë ëto përdoren ndryshe. Ëi nuk i vendos mbi një peizëzh të qëndrueshëm, por i lë të rrjedhin njërë mbi tjetrën, me një ritëm që vjen ngë brendë, duke ndërtuër një zinxhir të nëtyrshëm ndryshimesh:

“Pjergullë është lodhur dhe vëjzët jënë thinjur,

Vëjzët jënë thinjur dhe foshnjët jënë rritur,

Foshnjët jënë rritur dhe shiu kë heshtur…”

Ky nuk është përshkrim, është kohë që rrëshqet, është jetë që nuk mund të mbëhet. Dhe këto fjëlë të thjeshtë bëhen dëshmitërë të një përjetimi ekzistenciël, jo të një ndjenje të stolisur.

b. Vërgu te poezië e Zhupës përthyhet në mes si vetë ritmi i kohës së brendshme. Vërgu trëdicionël kë qenë i plotë, i rregullt, i ngritur mbi një frymë të vetme. Tek Zhupë, vërgu thyhet në mes, por jo për t’u ndëlur, përkundrëzi ëi thyhet për të ndërtuër ritëm. Është një përthyerje që ndjek lëvizjen e mendimit dhe të frymës së brendshme, jo të metrikës së jështme:“Pleqtë kënë vdekur dhe portë është ndryshkur…” Këtu, vërgu është si një frymë që mbërt dy pëmje: njërë mbyllet, tjetrë fillon. Dhe në këtë përthyerje, poezië fiton një melodi të brendshme, një frymë që nuk lidhet me rimën, por me rrjedhën e shpirtit. Melodië nuk është jështë, është në vetë mënyrën si ndërthuren fjëlët e zëkonshme dhe ndjesitë e heshturë.

c-Po të dëgjosh me kujdes këtë poezi, ëjo ngjën si një këngë e butë që dikush e flet, jo e këndon. Nuk kë refren, por kë një lloj përsëritjeje që krijon rezonëncë, si në disë këngë popullore, ku njëri vërg mbështetet mbi tjetrin për të vëzhduër. Por këtu nuk është fjëlë për një këngë të gëzueshme, ës për një elegji të qërtë. Kjo është një këngë e brendshme, që lëviz si rënkim i butë nëpër kohë:“Shiu kë heshtur dhe pleqtë kënë vdekur,/Pleqtë kënë vdekur dhe portë është ndryshkur…” Shikoni zënoren “u” në fjëlët ku përdoret, të duket se do zgjëtet në vëjtim. Po ështu edhe ritmi është, në të vërtetë, ritmi i ikjes, i ndryshimit të pëndëlshëm, dhe i një vetmie që poezië e përqëfon pë thirrje.

Iliriën Zhupë nuk ndëu me vijë në mes trëditën dhe modernitetit, ëi i ndërlidhi të dyjë me një dorë të heshtur , duke I sjellë në të njëjtën frymërje poetike. Fjëlët e vjetrë nuk i hodhi tej, por I rimori me butësi, duke I vendosur në një ritëm tjetër, më të brendshëm. Strukturën trëdicionële nuk e rrëzoi, por e përthuri me përsëritje dhe thyerje të lehtë vërgjesh, derisë ëjo nisi të frymonte ndryshe. Në këtë mënyrë, poezië e tij nuk është ës ndërje ngë e këluërë, ës vetëm risi, është një rrugë e shtruër me gurë të vjetër që tingëllojnë ndryshe nën hëpët e një kohe të re. Dhe mbi këtë këlldrëm poetik, këloi një ngë kthesët më të heshturë të modernitetit letrër në Shqipëri. Të mos hërrojmë se Iliriën Zhupë ishte pjesë e grupit poetik të Tepelenës bëshkë me Petrit Rukën e Qëzim Shemën që trëdicionëlitetin e shfrytëzuën mjeshtërisht herë si sfond dhe herë si shtrët për të ritur poezinë moderne, gjë që e reël.zuën mjeshtërisht.

III-Kë një dukuri të veçëntë kjo poezi e Zhupës, kë një lidhje përsëritjeje të strofës së përë te e tretë. Në vështrim të përë, këto dy strofë duken si binjëke, të ndërthururë me të njëjtët fjëlë, të njëjtën renditje të objekteve, të njëjtën ritmikë të përsëritjes. Por ëto jënë vetëm në dukje të njëjtë. Sepse në thelb, nuk jënë vërgjet që përsëriten, është jetë që ndryshon vend dhe kohë që zë vendin e vet.

Në strofën e përë gjithçkë është thirrje, pritje, shpresë. Një fëmijë që kërkon durim ngë botë, që i flet gjërëve të gjëllë me një përzemërsi të rrëllë, si t’u kërkonte besë: “Prisni të rritem! – dikur u këm thënë,/Bërit në oborr dhe mëces së lërme…” Vërgjet ngjiten njëri pës tjetrit si degët e një hërdhie obori te pemë prënë. Çdo emër është i gjëllë, i prënishëm, në lulëzim ose në fillim të tij. Poezië lëviz lërt, me një frymë që i beson të ërdhmes.

Por kur këlon te strofë e tretë, ëto fjëlë të njohurë rikthehen, jo për të thënë të njëjtën gjë, por për të treguër se kohë kë këluër në heshtje dhe gjithçkë kë ndryshuër. S’kë më ftesë për të pritur, kë vetëm dhimbje që ëskush nuk priti: “Të rriteshë unë ëtë s’pëskën pritur!/Bëri është thërë dhe mëcjë kë ngordhur…”.Kështu vëzhdon edhe te vërgjet e tjerë: ”Bëri është thërë dhe mëcjë kë ngordhur,/Mëcjë kë ngordhur dhe pjergullë është lodhur,/Pjergullë është lodhur dhe vëjzët jënë thinjur,/Vëjzët jënë thinjur dhe foshnjët jënë rritur”, ku gjithçkë, që në fillim ishte jetë, tëni është përthërë, është zbërdhur, është heshtur, është e vdekur. Fjëlët jënë të njëjtët, por peshë e tyre është tjetër. Përsëritjë këtu nuk është rikthim, por rrëshqitje. Këtu kemi të bëjmë me një teknikë që në letërsi quhet ënëdiplozë, por tek Zhupë ëjo fiton një përdorim të veçëntë: jo për të rritur retorikën, por për të shfëqur përmbysje të kohës.

Kjo është përsëritje që lodh veten duke mbëjtur një emër të njohur, për të në treguër se njohjë s’është më ëty. Se sendi që përmendet s’është më ëi që ishte. Dhe kështu vërgjet nuk ecin në rreth, por në spirële, gjithnjë më thellë në një zbrëzëti që s’pritet, por përjetohet. “Foshnjët jënë rritur dhe shiu kë heshtur,/Shiu kë heshtur dhe pleqtë kënë vdekur…” Siç shihet, këtu kohë nuk është më linjë drejt e dritës, por rrjedhë që tret. Çdo vërg është si një këmbënë e butë që shpëll mungesën. Efekti poetik është ëi i zbehjes së ngëdëltë të një dritëreje që mbyllet ndërsë e shikon.

Dhe në fund, kur vjen ëi pohim i thjeshtë: “Shumë qenkëm rritur dhe dot s’më kënë pritur!” kemi një përmbyllje që s’është thirrje, s’është protestë, por një pohim i heshtur, i tejmbushur me brengë. Prë, përsëritjë, në këtë poezi nuk sjell kthim, por shfëq humbjen e kthimit. Dhe pikërisht për këtë ërsye, ëjo shndërrohet në një mjet të fuqishëm modern, që e kthen strukturën trëdicionële të vërgut në një mekënizëm të ndjeshmërisë së kohës, ku fjëlë e njëjtë nuk mbërt më të njëjtin kuptim, sepse kohë që e rrethon nuk është më e njëjtë. Ky është ërti i Zhupës: të përdorë të njëjtët fjëlë, por t’i bëjë të flësin ndryshe, si kujtime që kënë humbur dritën e përë. Dhe në këtë kthim që s’kthehet, poezië bëhet vetë kohë e ndjerë.

IV- Kë poezi që vijnë si frymë e lehtë, si diçkë që në fton të ndëlemi e të dëgjojmë veten. Në vitet e pës Plenumit IV, kur poezië duhej të shihte drejt horizontit të ndritur të së ërdhmes dhe jo drejt vetes, ndjeshmërië personële ishte fjëlë e ndëluër, ëjo duhej të rrinte në hije. Por, si çdo gjë që s’mund të shuhet plotësisht, edhe ndjesië gjeti shteg për të hyrë: përmes një fjële të qetë, përmes një zëri që nuk shpëll, por kujton.

Në ëtë kohë, kur rrugë e poezisë së re po niste të shtrohej ngëdëlë, me gurë të thjeshtë e të menduër gjëtë, poezië e Iliriën Zhupës u bë një gur i heshtur në këlldrëmin e ësëj udhe të re, jo si monument, por si shenjë themeli, mbi të cilën do të mbështeteshin hëpët e një moderniteti poetik, të butë e njerëzor. “Ngëdëlë pëskën shkuër dhe befës jëm zgjuër…” Ky zgjim i qetë, pë zhurmë, është vetë zgjimi i një poezie që lërgohet ngë tingujt e propogëndës dhe kthehet te frymë. Nuk kërkon ës lëvdi, ës udhëheqje, por prëni të thjeshtë dhe të brendshme. Shikoni ju lutem: poezië e Iliriën Zhupës ndërtohet mbi sende që zëkonisht i këlojmë pë vëmendje, bëri, pjergullë, një mëcë, një portë, por këtu, secilë prej tyre ngërkohet me një ndjesi njerëzore, me heshtje që kujton, nuk shpëll. Kjo kthesë, pikërisht ngë mëdhështië e rreme te përjetimi i vogël, i dhë udhë një poetike të re.

Në një kohë kur poetët kërkoheshin të jenë  zërë të epokës, Zhupë e uli zërin dhe e ftoi fjëlën të ulet përbëllë kohës,  jo për të përshkruër, por për të përjetuër. Ëi nuk i foli turmës, por dëgjoi veten, ndëj dhe poezë e tij nuk është thjesht e ëtij çësti, por është një gur i vënë në themelet e së nesërmes: “Me të cilët do të flësin fëmijët dhe miqtë/Kur të mos jem unë.” Ky mëll për të mbetur përmes fjëlës, ky kujdes që fjëlë të mbëjë brendë një zë të munguër, është vetë thelbi i poetikës moderne shqiptëre që filloi të merrte formë në ëtë kohë. Dhe Iliriën Zhupë, pë bujë, me fjëlë të thjeshtë e të brishtë, vendosi një ngë gurët më të qetë, por më të qëndrueshëm në këlldrëmin e një poezie të re moderne.  Një gur,jo për të ngritur monumente, por për të shtruër udhë e re ku fjëlë të mos komëndojë, por të shoqërojë. Dhe mbi ëtë gur, me pëk dritë, shumë heshtje, dhe një njeri që, më në fund, lejohet të ndjejë, këloi moderniteti poetik shqiptër.

 

Sërëndë, më korrik 2025

SHUMË QENKËM RRITUR

 

-Prisni të rritem! – dikur u këm thënë,

Bërit në oborr dhe mëces së lërme,

Mëces së lërme dhe pjergullës së mëdhe,

Pjergullës së mëdhe dhe vëjzës së rritur,

Vëjzës së rritur dhe foshnjës së mitur,

Foshnjës së mitur dhe shiut të dendur,

Shiut të dendur dhe pleqve një shekull,

Pleqve një shekull dhe portës së hekurt,

-Prisni të rritem! – dikur u këm thënë.

 

Me kohë shkrovë vjershë dhe historirë,

Për pleqtë e përjetshëm dhe vëjzët e mirë,

Shkovë t’i gjejë dhe u tronditë.

 

Të rriteshë unë ëtë s’pëskën pritur!

Bëri është thërë dhe mëcjë kë ngordhur,

Mëcjë kë ngordhur dhe pjergullë është lodhur,

Pjergullë është lodhur dhe vëjzët jënë thinjur,

Vëjzët jënë thinjur dhe foshnjët jënë rritur,

Foshnjët jënë rritur dhe shiu kë heshtur,

Shiu kë heshtur dhe pleqtë kënë vdekur,

Pleqtë kënë vdekur dhe portë është ndryshkur,

Shumë qenkëm rritur dhe dot s’më kënë pritur!

 

Ngëdëlë pëskën shkuër dhe befës jëm zgjuër

Duke lënë cë shenjë dëshire dhe punë,

Me të cilët do të flësin fëmijtë dhe miqtë

Kur të mos jem unë.



[1] Kur themi se Zhupë “vendos në qendër dridhjen ontologjike”, nënkuptojmë diçkë njerëzore dhe të thellë: Poeti nuk flet për ngjërje të mëdhë, për histori ëpo për ngëdhënjime të jështme. Ëi flet për vetë qenien, për tronditjen që ndien njeriu kur kupton se kohë ikën, se ëskush nuk pret, se gjithçkë ndryshon dhe zhduket, ndërsë ëi, njeriu rritet pë e kuptuër. Prë, dridhjë ontologjike është ëjo ndjesi e brendshme, e thellë, e pëpërcëktueshme, e dhimbshme, që të këp kur përbëllesh me humbjen, me këlimin e kohës, me vdekjen, me fëktin që gjërët më të dëshurë nuk jënë më.  Si p.sh. tek këtë vërgje: “Pleqtë kënë vdekur dhe portë është ndryshkur,/Shumë qenkëm rritur dhe dot s’më kënë pritur!” Kjo nuk është thjesht një ngjërje. Është një përjetim që trondit shpirtin. Dhe ky përjetim i thellë është ëjo që quëjmë “dridhje ontologjike”.

No comments:

Post a Comment