Sunday 9 October 2016

Mirënjohje



MIRËNJOHJE, TIMO MËRKURIT!
Miku im i mirë, Timo Mërkuri, poet dhe studiues i talentuar është një nga njohësit e shkëlqyer te kulturës popullore folklorike dhe është marrë seriozisht me të edhe me studime të mirëfillta që kur i kam lexuar, më kanë mrekulluar dhe mbushur me zilinë e mirë, se sa pak kam shkruar unë në këtë drejtim, mbi një fushë të dashur dhe që pretendoj se e njoh mirë e mund të ndihmoja modestisht. Se sa njohës i mirë i folklorit dhe mrekullive të tij është Timo Mërkuri, mund ta dëshmojë edhe ky shkrim përsiatje mbi baladën time “ Vjen një trim i mbytur-o.” Po e botoj këtë shkrim këtu jo thjesht vetëm për ta falënderuar atë me gjithë zemër së bashku më Agron Shelen, qe e ka edituar ne faqen e tij “Galaktika Atunis,” jo për të treguar se sa i përkëdhelur dhe mirënjohës ndjehem ndaj një vëmendjeje të tillë prekëse, por për ta lexuar ju miqtë e mi dhe për tu bindur për njohjen e tij të thelle e të jashtëzakonshme të kësaj pasurie, të thesarit popullor, nga ku mund të marrës emocione të papërshkrueshme dhe nga ku të gjithë ne krijuesit mund të përfitojmë vazhdimisht. Për të parë nga afër dashurinë dhe depërtimin kaq emocional të Timo Mërkurit në këtë ” bankë” kombëtare plot me shufra floriri, ku mund të hyj çdo kush dhe të bëhet i pasur duke “luajtur” me këtë “bursë” kaq nazike dhe mahnitëse të zemrës. Timo, të adhuroj dhe të kam sinqerisht zili për pasionin tënd, për zotësinë tende, për dashurinë prekëse me të cilën e bën këtë punë kaq fisnike, këtë vlerë që gati e kanë braktisur të gjithë në këto kohë të ftohta të modave varavingo drejt modernes. Modernes në thonjëza, se nuk di çka më moderne në këtë botë se sa krijime të tilla madhështore modës zemrës së shkallmuar të nj nënë dhe djali të saj të vdekur?! Nuk në di se ka krijime të tjera më “moderne” se sa këto tablo rrëqethëse me dimensione dhe dhembje biblike që kanë ruajtur shekujt në gjuhën shqipe! Do të doja ta lexonit, miq, sepse rrallë gjejmë shkrime të tilla prej ustallarësh! Faleminderit!

1 comment:

  1. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo, pasi i tregova per gjendjen time ai beri cdo gje qe ishte e mundur qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, ne fakt pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri, 3 muaj me pas u fejuam dhe u martuam, nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * magjitë e tërheqjes
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtëse
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    * magji llotarie
    * magji me fat
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete