Sunday 11 August 2019

Faruk Myrtaj për sprovën time Plutarku, Pani, Pelodi dhe Piluri.


Faruk Myrtaj për sprovën time Plutarku, Pani,  Pelodi dhe Piluri.

Tere keto dite qe e hoqa menjane, e shihja disa here por he sot e he neser, mu be mbare sot!
Sinqerisht, une nuk jam me ata qe merren me zhbirilime te tilla, si te hysh prej fjaleve ne historine e dhjetra qindra viteve ne mos mijerave te shkuar, dhe te thuash se kjo ndodhi ketu e ndodhi atje, ta zbresesh personazhin prej Odisese ne filan ishull, qe, sado qe nuk permendent me mer te serem ky ehste se ...dhe fap e gjen me thyerjen e shqipes...!
Jeni te sigurt se kjo nuk ndodh ne gjuhe te tjera, ne lexime ne gjuhe te tjera..., pyes une.
Dhe me tej, ja edhe nese eshte keshtu, dmth qe i thane te mos e jepte lajmin e Dekjes dhe ai e dha kur ra qetesia se ...i kishte bijt ne Pilur dhe se...,c'fare pastaj, them une!

Por, padyshim une e lexoj Timo Merkurin dhe me duket se lexoj nje krijim te shkelqyer te imagjinates krijuese dhe pak rendesi ka ne eshte ngjarje e vertete apo eshte deshira per te ndodhur shembellyer me jetet tona, sic do te donin te rridhnin...Eshte mrekulli krijuese dhe une e cmoj shume, si krijim, pse jo: kapur ne ca detaje si ato qe vijne nga tere ato burime qe numeron ti, mik i dashur, i talentuar e durimmadh ne dicka qe une nuk kam dot energji t'i fiksoj dot. edhe nese i lexoj nje mije here! Edhe student per inxhiner ky isha: nese nuk do me respektonin pedagoget si i shkuar me vonese ne universitet, do pranoja me njehere ta humbja shkollen, po te duhej t'i mesoja permendesh emrat e gureve dhe mineraleve...

Por, po, me pelqeu shume, tere lenda jote...shume de, por per me tej, nese eshte e vertete shqiptare apo piluriote, apo pse ritet jane thjesht shqiptare, sado qe psh e qara ashtu ndodh edhe ne vdekjet tona, te Topalltise, ku ndodhet Trevllazeri i prrindrve te mi, lab gjysem opinge na thone, se nuk jemi leber si ata lumtit te vlores, por as laluce si ata te pertej Vjoses! Trevllazeri eshte aty ne te majte, sapo kalon uren e Mifolit, teksa hyne mbi Vjose, nga Fieri per ne Vlore...

Pra, eshte kenaqesi e madhe ta lexoj kete legjende, te shkruar aq bukur, i pelqej edhe thyerjet e fjaleve ne rrokje e gjysma rrokje, sa per te dale atje ku duam ne shqiptaret, pra me pelqen loja, por nuk di a do mund ta perceptojme lojen si realitet historik: kulturor, krijues, po!
Dhe per kete te nderoj, te cmoj, shkurt, faleminderit per kenaqesi te vertete ne leximin e saj. 
Do ta mbaj menjane, per ta lexuar serish here tjeter, ose per tu dhuruar miqve te mia, qe t'i mbaj shqiptare optimiste!
te perqafoj

faruku

26 mars 2019

2 comments:

  1. Mirëdita, ndërsa jeni duke e lexuar këtë, dijeni që problemet tuaja janë zgjidhur përgjysmë nëse mund të ndërmerrni veprime në lidhje me to sepse ajo është një grua e fuqishme shpirtërore atje e quajtur Dr dawn acuna, të cilën e takova duke lexuar një artikull në internet, ajo më ndihmoi me një magji që ma ktheu burrin pasi burri më la për më shumë se 8 muaj, ajo bëri një magji që më ndihmoi të mbetem shtatzënë për burrin tim dhe tani kemi 2 fëmijë të bukur, tani jeta ime në martesë po shkon mirë, çfarë mund të kërkoj më shumë .... a keni problem që dëshironi të zgjidhni?

    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të pajtoheni me burrin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për të kuruar ndonjë sëmundje.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Dhe shumë të tjera, acuna e agimit do t'ju mahnitë me Fuqitë e saj të mëdha. kontaktoni atë në whatsapp: { +2348032246310 }
    Email: { dawnacuna314@gmail.com }

    ReplyDelete
  2. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo, pasi i tregova per gjendjen time ai beri cdo gje qe ishte e mundur qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, ne fakt pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri, 3 muaj me pas u fejuam dhe u martuam, nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * magjitë e tërheqjes
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtëse
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    * magji llotarie
    * magji me fat
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete