Sunday 2 February 2020

Nje pershendetje dhe disa komente...


NJE PERSHENDETJE DHE DISA KOMENTE
MIRËNJOHJE TIMO MËRKURI!
Pas pritjes së ngrohtë që iu bë poemës sime baladeske "Besa e Kostandinit" nga lexues të shumtë dhe shpërndarjes prej tyre në dhjetëra e dhjetëra profile dhe portale, ajo që më gëzon edhe më shumë është shkrimi i mëposhtëm i Timo Mërkurit me një analizë të gjatë, të mrekullueshme dhe reshtëse që i bën këtij krijimi. Jam i lumtur që kam marr vëmendjen e një studiuesi të tillë, të cilin e gjykoj pa asnjë dyshim si më të mirin sot për sot në këtë fushë dhe më të diturin në studimet për etnosin shpirtëror shqiptar, gjë që e ka dëshmuar me librat e tij të botuar ndër vite për trashëgiminë tonë gojore, ritet e zakonet, këngën labe e vajtimet, legjendat dhe baladat. Prej vitesh Timo Mërkuri mbetet i vetmi që nuk resht së pruri në këtë fushë vlera unike të një rëndësie dhe vlere të jashtëzakonshme. I vetëm, ky studiues i heshtur dhe modest (pa tituj dhe doktorata nga ato që lëshohen sot me lopatë dhe qelbin katedrat tona filologjike me mehmurë që marrin rroga shtesë për to) po përballon punën studimore të Institutit të Folklorit të dikurshëm (nuk di në se ekziston sot, por edhe në se ka vdekur, atë po e mban gjallë Timo Mërkuri) dhe kush i ka lexuar librat e tij do të bindet fare lehtë për këtë vlerësim. Studimi i mëposhtëm që po ju sjell (edhe pse e merr nismën nga botimi im) mund t'ia dëshmojë këtë gjë çdo lexuesi serioz që ka etje për trashëgiminë tonë folklorike dhe që ka durimin e duhur të lexojë gjëra të "rënda", pa u lodhur nga shkrimet e gjata të cilat e kapërcejnë standardin fejsbukian prej 10 rreshtash.
Faleminderit Timo i dashur!
Lexim të mbarë atyre që duan të mësojnë ca të vërteta të panjohura kurrë më parë!
22.02.2020
Ndue Lazri: E lexova me shume kenaqesi kete shkrim-studim te te mirenjohurit Timo Merkuri, qe eshte nje analist perfekt letrar. Mund te them qe krijimi gjenial i Petrit Rukes dhe ky shkrim po aq i vlerte ecin krah per krah, siç ecin dy te moçem te urte, e tek bejne muhabet nuk e kupton ku fillon urtesia e njerit e ku mbaron urtesia e tjetrit. Vellait tim Petrit ia kam bere urimin e s'mjafton koha ta uroj prape e prape. Por nje urim te veçante meriton edhe Timo per kete shkrim, te cilin çdo mesues letersie eshte mire ta kete ne ditarin e tij kur te vije puna te flase para nxenesve per baladen e beses se dhene. Faleminderit, miku im Timo, per kete kenaqesi.
Faruk Myrtaj :Folklori, ofroni jetegjatesi, pasi si author behesh aq I madh SA je Gati ta dhurosh emrin per Jeten e Kenges qe behet e te ben te perjetshem... Jeni Bere te dashur shume, Petrit Ruka e Timo Merkuri...
Pellumb Kulla Nuk kam kohe sa do te desha qe te flas gjate, por nuk do te rri dot pa thene dy fjale. I kemi njohur te dy autoret - poetin dhe studjuesin, jemi mrekulluar me mjaltin e tyre. Por ne menyre te veçante me risjelljen madhore te baladës nga Ruka dhe me studimin global, te gjere dhe te thelle te zotit Merkuri mbi te po perjetojme nje ngjarje kulmore ne fushen e letrave. Per kete po te ishim nje shoqeri njerezore siç e enderrojme do te duhej te binin kembanat e tere Ballkanit se paku. E me besoni nuk e tepëroj. E jo vetem per bukurite e vargjeve dhe per arsyet imet mahnitese te studimit. Por per eksplozionin e mendimeve mbi rrënimin e shenjterise se beses dhe premtimeve ne keto dy shekuj qe po jetojme. Ne keta pak rreshta lemë te te falenderoj thellesisht ty, Timo Merkuri qe me bere grusht e me mrekullove. Pa me Petritin merrem vesh me telefon. Ju bekofte Zoti!
Vladimir Bizhga eshte fat per ne qe nje studjues si timo merkuri eshte mes nesh, me fjalen e tija kaq profesionale, ne muret e rena te shqiperis, ku pritet shpresa si nje konstandin
Artan Fezaj Faleminderit nga zemra poetit Petrit Ruka per kete mjeshteri te spikatur ne sjellen e balades se Konstandinit ne ditet tona! Kush e lexofte uroj te kuptoje e te nxjerre prej saj me te miren:""""Besen"""" Shqiptare qe po venitet tashme!!! Faleminderit edhe ju zoti Timo Merkuri per analizen e mrekullueshme qe I beni balades qe kushdo qe ta lexoje te reflektoje siç theksova me lart: ""Besen """ tone qe po humbet dale nga dale! Respekte zoterinj te nderuar!
Musa Kurtulaj Shkrim i jashtëzakonshem !
Haki Morina I lumtë Timo Merkurit! Respekt pa fund për të, dhe punën e tij studimore. Faleminderit ty Petrit Ruka që re sebep, dhe e njofta këtë pendë të rrallë..

3 comments:

  1. Mirëdita, ndërsa jeni duke e lexuar këtë, dijeni që problemet tuaja janë zgjidhur përgjysmë nëse mund të ndërmerrni veprime në lidhje me to sepse ajo është një grua e fuqishme shpirtërore atje e quajtur Dr dawn acuna, të cilën e takova duke lexuar një artikull në internet, ajo më ndihmoi me një magji që ma ktheu burrin pasi burri më la për më shumë se 8 muaj, ajo bëri një magji që më ndihmoi të mbetem shtatzënë për burrin tim dhe tani kemi 2 fëmijë të bukur, tani jeta ime në martesë po shkon mirë, çfarë mund të kërkoj më shumë .... a keni problem që dëshironi të zgjidhni?

    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të pajtoheni me burrin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për të kuruar ndonjë sëmundje.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Dhe shumë të tjera, acuna e agimit do t'ju mahnitë me Fuqitë e saj të mëdha. kontaktoni atë në whatsapp: { +2348032246310 }
    Email: { dawnacuna314@gmail.com }

    ReplyDelete
  2. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo, pasi i tregova per gjendjen time ai beri cdo gje qe ishte e mundur qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, ne fakt pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri, 3 muaj me pas u fejuam dhe u martuam, nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * magjitë e tërheqjes
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtëse
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    * magji llotarie
    * magji me fat
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete
  3. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete