Saturday 8 April 2017

Timo Mërkuri dhe trashëgimia shpirtërore e Bregut.



Timo Mërkuri dhe trashëgimia shpirtërore e Bregut.

Përshendetje me rastin e promovimit në Gjirokastër të krijimtarisë së Timo Mërkurit


Nga Prof.Dr. Vasil S.Tole

Më se një herë kam folur dhe sshkruar për z Timo Mërkuri si një nga studiuesit më aktivë këto vitet e fundit, në fushën e studimeve në fushën e trashëgimisë sonë shpirtërore, posaçërisht muzikës dhe folklorit në Bregun e Detit.

Në pamundësi të jem sot aty, e them dhe e pohoj pa asnjë mëdyshje se kontributi i derdhur në dy-tre libra shumë të mirëpritur nga lexuesi dhe nga kritika, janë një dëshmi më shumë e vlerave të tij por edhe një konfirmim i pasurisë së trashëgimisë së iso-polifonisë labe.

 Sot jetojmë në një kohë kur ruajtja dhe trasmentimi i traditës është më shumë se një emergjencë.

Hapja ndaj globalizmit, krahas shumë të mirave ka sjellë edhe një ballafaqim shumë të fortë të kulturës sonë tradicionale me gjithëçka tjetër që vjen nga jashtë. Në këtë mënyrë, prioriteti i prioriteteve është ruajtja dhe trasmentimi i trashëgimisë shpirtërore, posaçërisht asaj muzikore nga një brez në tjetrin. 

Një nga këta misionarë të çështjes  është edhe Timo Mërkuri.

Me shumë dashuri dhe kopetencë, ai ja ka dalë të përcjellë për një auditor të gjërë vlerat dhe traditat e zonës së tij, e për më tepër, këto të ndriçuara nën dritën e kulturës muzikore iso-polifonike si “Kryevepër e trashëgimisë gojore dhe shpirtërore të njerëzimit, UNESCO.

Prandaj gjej rastin sot që ta përshëndes mikun tonë të përbashkët Timo Mërkuri dhe ti uroj jetë të gjatë dhe me shumë vepra të tjera, që i shërbejnë lartësimit të identitetit tonë europian.

Gjirokastër,më 14.3.2010

1 comment:

  1. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo, pasi i tregova per gjendjen time ai beri cdo gje qe ishte e mundur qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, ne fakt pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri, 3 muaj me pas u fejuam dhe u martuam, nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * magjitë e tërheqjes
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtëse
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    * magji llotarie
    * magji me fat
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete