Sunday 11 October 2015

Albina Idrizi për shkrimin tim “Borxhi i pashlyer” kushtuar krijimtarisë së Ali Podrimes



Albina Idrizi për shkrimin tim “Borxhi i pashlyer” kushtuar krijimtarisë së Ali Podrimes

Kam menduar se ishte dhunti e disa njerëzve të shihnin, të nxirrnin e të vinin në pah më të mirën tek tjetri. Më vonë u binda se mrekullia, se e mira, qëndronte tek vetë ata dhe ishte gjuha e saj që fliste nga brendia e tyre dhe ajo vetëm sa përshkruan reflektimin e vet, aty ku gjen ngjashmëritë...

Persiatja yte mbi kryeveprën e Podrimjes është më shumë se persiatje,,më shumë se analizë,,më shumë se ,,,thua je bërë njësh me dhimbjen e poetit,,

Sigurisht se e kam lexuar disa herë 'Lum Lumin..shumë herë e kam komentuar me nxënësit e mij,, e megjithatë, në shkrimin tënd hasa shprehje të fuqishme që derdhnin,  jo dhimbjen e Podrimjes, po dhimbjen tënde për dhimbjen e tij... dhe prapë ndjehesh borxhli? Ja pra, ku puqen shpirtrat e njejtë :)

Të përgëzoj mik i çmuar dhe të falenderoj që më dhe mundësinë të ndjej dhembjen e dhembjes së dhembjes..

No comments:

Post a Comment